Sunday, February 5, 2012

Minu Korea blogi




















Tänaseks olen juba kindlalt teada saanud, et järgmise semestri veedan Lõuna-Korea ülikoolis. Otsustasingi hakkata blogima, et saaksin jagada muljeid ja kogemusi Korea kultuurist, eluolust, traditsioonidest, toidust kommetest, riigi eripäradest jne.
Elama hakkan Daegus, mis on oma 2,5 millioni elanikuga suuruselt neljas linn riigis. Kui arvesse võtta ka lähedal olev nö urban-area ja Daeguga ühenduses olev Gyeongbuki linn, siis on selles piirkonnas lausa 5,1 millionit elaniku. Päris suur mass võrreldes tillukuse Eestiga. Euroopas oleks ka ainult London suurem linn.
Korea Vabariigis elab 48,5 millionit elaniku, mis on võrreldav Hispaania või Ukrainaga. Kuigi pindala poolest on Korea tunduvalt väiksem, võrreldav Ungari või Islandiga, ligikaudu 100 000 km
2
Lõuna-Korea asub Korea poolsaare tipus, seega on ta kolmest küljest ümbritsetud merega ning ainuke maismaa naaber on Põhja-Korea. Sellest huvitavast naabrist teen ma kindlasti kunagi ka detailse postituse, kui olen pikemalt Korea ajalugu studeerinud.
Kuid ida pool on päris lähedal ka Jaapan, kaardi pealt vaadates umbes sama kaugel kui Soome Eestist. Lääne pool üle mere (umbes sama kaugel kui Rootsi Eestist) on Hiina Rahvavabariik (poliitkorrektsuse mõttes just Rahvavabariik). Lõunas aga laiutab Ida Hiina Meri.
Daegus hakkan õppima
Kyungpook National University's, mis on Tehnikaülikooli partnerülikool. Kuna olen oma õppekava suures mahus läbinud, siis olen valinud semestriks 3 erialast ainet, 2 ainet, mis käsitlevad Korea ajalugu ja ühiskonda ning ka Korea keele.

Aga arvan, et sissejuhatuseks piisab. Kui olen kätte saanud viisa ja piletid, siis kirjutan veel ning ka detailsemalt, mida hakkan seal tegema.




No comments:

Post a Comment