Tuesday, February 28, 2012

Kohal…

Pühapäev 26. veebruar

Nüüd siis lõpuks ka aega blogida, siiamaani olen pidevalt tegevuses olnud ja aeg lendab nii kiiresti.
Saabusin pühapäeval Incheoni lennujaama kell 9:30, kus läks päris kiiresti. Andsin sõrmejäljed, tehti pilt, näitasin viisat ja oligi kõik. Kiiresti leidsin koha, kus sai raha vahetada ja bussipileti (hind 23,5 €) osta ning 10:40 olingi bussi peal teel Daegusse. Bussis kohtasin viite poolakat, kellest kaks olid teel samasse ülikooli. Tuleb välja, et nemad saavad rahastust EL programmist ning saavad stippi 700€ kuus… not bad. Daegus tuli vastu Suji ja Yoonjeong. Nad on siis “buddyd”, kes on määratud igale väliskülalisele, et aidata teda kohanemisega.

Esimese asjana kohale jõudes sain ühika toa kätte, midagi erilist pole, aga ajab asja ära. Põrand on küttega, mis on väga meeldiv, siis on suur kapp, väike kapp, voodi, laud, riiul ja konditsioneer.

tuba

Käisime kesklinnas väiksel shoppingul, kus ostsin endale padja, interneti kaabli ja näksimist ühikasse. Mul läksid need asjad maksma 6€. Hinnad on poes väga erinevad, võib odavalt läbi ajada aga on ka asju, mis samalaadsetest toodetest erinevaid vaid hinnaga ning võivad maksta mingi 5 korda rohkem .

Süüa saab siin kolm korda päevas, korea toitu põhiliselt. Osad asjad on ikka päris harjumatud, kas väga hapud või kibedad, neid ma ei söö.

Day 1 022Day 1 023

Kuna selleks hetkeks olin juba 30h magamata, siis suuri tegusi enam too päev ei toonud. Kohtusin oma toakaaslasega Robiniga Hollandist ja ühikanaabriga Sergeiga Usbekistanist, kes natuke näitas lähedal asuvaid poode. Magama jäämisega natuke ootasin, et saaks kohe sisse harjuda kohaliku ajaga.

Blogin hindu eurodes, et anda aimu Korea hinnatasemest.

Esmaspäev 27. veebruar

Ärkasin hommikul varakult, sest hommikusööki süüa saab ainult 9ni. Käisin sõin ära ning siis magasin 11ni edasi. Siis kohtusin Liisi, Suji ja Yooniga. Uudistasime ümbrust ja läksime restosse.

Day 1 025Day 1 026Day 1 027Day 1 033Day 1 034Day 1 035

Tellisime kaks suurt taldrikut kana nuudlitega ja magusa kartuliga, üks oli vürtsine teine tavaline. Lisaks oli palju erinevaid sidedishe, piiramatus koguses vett kõrvale ning magustoiduks mingi riisijook. See kõik maksis 5€ näkku. Toitu jäi ülegi, nii et oleks võinud väiksemad taldrikud võtta.

Peale seda toimus nö sissejuhatav üritus, kus võtsid sõna rahvusvahelise osakonna töötajad ja ka kooli president ise. Sain igasugust vajaliku infot, nüüd peaks selle enda jaoks ära korrastama.

orientation 1orientation 3orientation 4Day 1 047

Peale seda oli õhtusöök ning mängud ja võistlused. Võitsin minagi seekord midagi.
Piltidel on Suji Park mu buddy, kes aitab mul sisse elada.

Söök oli ainult korea traditsiooniline ja on seinast seina, osad toidud väga head, teised aga ei lähe ikka kuidagi sisse.

Day 1 049Day 1 062orientation 5orientation 6

Peale seda oli juba õhtu käes ning ametlik programm läbi, siis suundusimegi linna ööeluga tutvuma. Hämmastas see, et koni tehakse siin absoluutselt igal pool, söögi taga, joogi taga, tantspõrandal.

Day 1 081Day 1 082Day 1 084Day 1 087Day 1 088Day 1 089Day 1 090Day 1 093Day 1 097Day 1 098Day 1 115

Tagasi tulin taksoga koos ameeriklase ja poola tüdrukuga. Väga huvitav sõit oli, taksojuht tahtis meile muljet avaldada ja pani üle punaste tulede, kihutas 90ga üle lamavate mentide jne.

Teisipäev 28. veebruar

Täna siis rahulik päev, magasin välja, sõin, vaatasin ringi, sättisin tuba, uurin kohalike asjaajamisi.

Day 1 040Day 1 042Day 1 043Day 1 044Day 1 045