Monday, March 5, 2012

Õpingud on alanud

5. märts

Täna olid siis esimesed tõsisemad loengud. Kõige suurem asi, millega harjunud pole on see, et nagu oleme harjunud USA filmidest, sarjadest nägema, siis ka siin on vaja raamatuid osta. Jah osta, raamatukogus saab laenata ainult kaheks nädalaks, mitte nagu meil, et terveks semestriks.
Kuid õppejõud (ameeriklane jälle) soovitas mingit kohta, kus saab kopeeritud varianti (mis on illegaalne). Aga 30€ raamatu eest maksma, mille jaoks mul tõenäoliselt pole ruumi, et tagasi tuua ma küll maksma ei hakka. Ning arvestades, et teised ained on alles ees, siis ma peaks raiskama oma 350€ raamatute peale.
Igal juhul ma mõtlen midagi välja.

Raamatukogu süsteemi uurisin ka, leidsin vajalikud raamatud ning kuna mul veel üliõpilaspiletit pole, siis ma enda nimele laenutada ei saa, siis võtsin need sõbra nimele. Aine ise on rahvusvahelise poliitika teooria, aga lugemine on muidu päris huvitav:

SAM_0024SAM_0025

Siis käisin pastat söömas. Päris hea oli, kõik on sellised korea vürtsidega, seega ei ole sellised tavapärased, mida olen harjunud Eestis sööma. Ise võtsin merekarbi ja sealiha oma. Eelroaks kanasalat, mis oli samuti hea. Eraldi hindu ei mäleta, aga kaks pastat ja salat maksid kokku 14€. Joogid on hinna sees – vesi, Pepsi, Miranda, Mountain Dew jne ja loomulikult tasuta refill – mõnus.

20120305_19093120120305_191143

20120305_191153

Kuna vihmavarjud siin väga popid ning kuuldavasti juuksed langevad välja , kui vihmavesi peale satub (arvan, et tegu siiski naljaga), siis ostsin ka endale ühe. Maksis 6€

SAM_0026

Uurisin ka Lõuna-Korea palkade kohta. Miinimumpalk on siin 3€ tunnis ning 2000€ kuus on keskmine. Aga ei tea, kas on see bruto või neto.

No comments:

Post a Comment